Dominika Wiak

Dominika Wiak – tancerka, performerka, choreografka. Absolwentka Wydziału Teatru Tańca (AST). Do jej ostatnich produkcji należą: solo MISSPIECE, Manhattan oraz Sticky Fingers Club. Współpracowała m.in. z: Narodowym Teatrem Starym, Schauspiel we Frankfurcie, Teatrem im. J. Słowackiego, Teatrem Śląskim. Brała udział w m.in. w spektaklach takich twórców jak: Monika Strzępka, Ewelina Marciniak, Jakub Lewandowski, Maciej Kuźmiński, Dominika Knapik, Quan Bui Ngoc. Współpracuje z Krakowskim Centrum Choreograficznym.

WYDARZENIA

Krakowski Festiwal Tańca

2022, Kraków

Warszawa, 2023

Finał konkursu BEST OFF – MISSPIECEFinał konkursu BEST OFF – MISSPIECE

Warszawa, 2022

II nagroda w konkursie BEST OFF – Sticky Fingers ClubII nagroda w konkursie BEST OFF – Sticky Fingers Club

Szczecin, 2022

I nagroda na Festiwalu Kontrapunkt, kategoria OFF – Sticky Fingers ClubI nagroda na Festiwalu Kontrapunkt, kategoria OFF – Sticky Fingers Club

Budapeszt, 2017

BEST SOLO – SOLO/DUO Festival – MelancholiaBEST SOLO – SOLO/DUO Festival – Melancholia

Kraków, 2017

I nagroda – KONKURS CHOREOGRAFICZNY 3…2…1…TANIEC!– MelancholiaI nagroda – KONKURS CHOREOGRAFICZNY 3…2…1…TANIEC!– Melancholia

Warszawa, 2017

I nagroda na konkursie ZAWIROWANIA DANCE – MelancholiaI nagroda na konkursie ZAWIROWANIA DANCE – Melancholia

Lublin, 2014

Nagroda publiczności na Polskiej Platformie Tańca – Room 40Nagroda publiczności na Polskiej Platformie Tańca – Room 40

Budapeszt, 2014

BEST SOLO – SOLO/DUO Festival – inner placeBEST SOLO – SOLO/DUO Festival – inner place

Spektakl

MISSPIECE

Zespół

Dominika Wiak
  • Dominika Wiak choreografia, wykonanie
  • Marcin Miętusdramaturgia
  • Rafał Ryterskimuzyka
  • Aleksander Wnukmuzyka (live)
  • Klaudyna Schubertświatło
  • Jasna Iwan, Dominika Wiakrzeźba

Opis spekatklu

Kogo nie słychać?
Jak pisze Rebecca Solnit, historia milczenia jest kluczem do historii kobiet. MISSPIECE to osobisty proces szukania własnego głosu i własnego miejsca w świecie zdefiniowanych ról społecznych, binarnych podziałów, tworzonych przez mężczyzn masterpieces. Próba rozszczelnienia kanonu i odnajdywania w nim herstorii. Odkrywanie emancypacyjnego potencjału w muzyce house – przestrzeni manifestacji kobiecego głosu oraz w ciele – będącym w ciągłym ruchu, tworzącym i przetwarzającym.

Materiał nadesłany przez Zgłaszającego. Instytut Muzyki i Tańca i Instytut Adama Mickiewicza nie ponoszą odpowiedzialności za jego treść.
Czas 40 Załoga * 3 Artyści 1
Premiera 2022-04-29 , Kraków
Odbiorca dorośli
Ostrzeżenia
  • żadne z powyższych

* obsada plus obsługa techniczna

Kontakt

INFORMACJE PROMOCYJNE

Wsparcie: Living Space Theatre, Produkcja: Krakowskie Centrum Choreograficzne – Nowohuckie Centrum Kultury, Fundusz Popierania Twórczości ZAiKS
Skip to content